Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) podtrženo sečteno, krásné.R^

0 0
možnosti
PB

P10e66t44r 41B54u31r27i43a71n

21. 10. 2018 3:16

Hlína je po ránu mokrá, ale brzy na slunci vysychá

tráva se přes den přesýpá do chodidel a pak v noci

prosvítá mezerami ve větvích borovic, co chtít víc

v zemi polí a stavidel rybníků, kde i vích je majetkem

těch, co nikdy neměli nic, než břicha svých dětí

V paprscích poletují mušky sem tam a vytvářejí živý sen

pro ty, kteří v změti jiných žijí život nejeden

jakoby všechny stromy světa, příroda a celý vesmír

dávaly sílu těm slovům, že věta jít ke svým domů

znamená splnit si svůj sen pro ten den

1 0
možnosti
PB

P44e56t52r 42B92u26r29i65a21n

21. 10. 2018 3:20

Poezie vašeho psaní mne inspirovala ke zrýmování vašich vět. Trochu jsem si vypomohl, trochu to upravil a trochu převrátil. Nu což už naděláme, vždyť stále se jedená o nějakou poezii. A tu já ve vašem psaní spatřuji každou větou. Karmu ode mne samozřejmě máte. Díky za počtení.

P.S. A omluva za drzost

0 0
možnosti
Foto

R^popsala jste to moc krásně-to si karmu určitě zaslouží:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 267x
"S perem si kráčím po cestě,

je mi tu jako nevěstě.

Někdy i jako vdově,

kráčíme si tu obě.

Nejsem jen černá a bílá!

Jsem různá.

A jsem milá."

Seznam rubrik